شكست قهرمان برابر پیروزی، توقف منصوري Ùˆ برد گيتي‌پسند

 شكست قهرمان برابر پیروزی، توقف منصوري و برد گيتي‌پسند




 

 


شكست قهرمان برابر پیروزی، توقف منصوري و برد گيتي‌پسند


تاریخ : شنبه ،
13 شهریور 1389

هفته چهارم ليگ برتر فوتسال با شکست قهرمان 2 سال اخير مسابقات، توقف منصوري و پيروزي صنايع گيتي‌پسند همراه بود.


در حالي که به نظر مي‌رسيد فولاد ماهان اصفهان رفته‌رفته به روزهاي اوج خود نزديک شده و از انتهاي جدول فاصله بگيرد، اين اتفاق رخ نداد و شکست در کارنامه قهرمان 2 سال اخير ليگ به ثبت رسيد.

اين تيم که در هفته‌هاي گذشته به 2 تساوي و يک برد دست يافته بود،‌ اين هفته 6 بر 2 مغلوب پرسپوليس در تهران شد. ديداري که حسين شمس سرمربي تيم ملي از نزديک آن را تماشا کرد.

منصوري ديگر مدعي اين رقابت‌ها که تا هفته گذشته به صورت شراکتي با گيتي‌پسند صدر جدول را در اختيار داشت،‌ اين هفته برابر نماينده قم متوقف شد.

ديگر تيم مدعي اصفهاني نيز ميزبان دبيري تبريز بود، پذيراي تيمي که پيش از آغاز ليگ در بازي دوستانه با اقتدار شکستش داده بود؛ اما اين‌بار مسابقه سختي را برابرش تجربه کرد.

گيتي‌پسند نيمه اول اين جدال را با شکست 4 بر يک پشت سر گذاشت؛ ولي در نيمه دوم گل‌هاي خورده را جبران کرده و با نتيجه 6 بر 5 به پيروزي رسيد.
شاگردان محمود خوراکچي هم موفق به شکست آرش‌بتن شدند.

نتايج بازي‌هاي اين هفته به شرح زير است:

* کيش‌اير قم 2 - شهيد منصوري قرچک 2
* گسترش‌فولاد تبريز 8 - آرش‌بتن قزوين 2
* صنايع‌ گيتي‌پسند اصفهان 6 - دبيري تبريز 5
* پرسپوليس تهران 6 - فولاد ماهان اصفهان 2
* راه ساري 3 - شرکت ملي حفاري اهواز يک

امروز (شنبه) تيم‌هاي علم‌وادب مشهد - لبنيات ارژن فارس برابر هم صف‌آرايي خواهند کرد تا پرونده هفته چهارم ليگ با تداوم صدرنشيني گيتي‌پسند به اتمام رسد.
اين هفته تيم فيروزصفه به استراحت پرداخت.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل